Aktuelt
Ledige stillinger
(STILLINGEN ER BESAT)
Serviceleder/manager til Kolding
Vi oplever stor vækst i Tekum, fordi vi gør en forskel for vores kunder og vores medarbejdere. Vi søger derfor en Serviceleder til vores afdeling i Kolding, som motiveres af at arbejde i en pioner virksomhed, hvor det er kort vej fra tanke til handling, uden en række fastlåste og energikrævende tunge administrative rutiner. Så hvis du ønsker at arbejde i en virksomhed, præget af energi og sammenhold, med stor frihed til at træffe egne beslutninger, har vi jobbet til dig.
Om jobbet
Jobbet indebærer:
- Løbende dialog og sparringspartner med dine bestående og dine nye kunder. Du får overdraget en bestående erhvervs og industri kundeportofølge, som du kan udvikle.
- Ledelse af et team af teknisk stærke og selvkørende medarbejdere
- Løbende drift og tilsyn på dit teams opgaver
- Udarbejdelse af tilbud og overslag på egne projekter
Om dig
- Du har en teknisk baggrund som elektriker, El-installatør eller maskinmester, og har erfaring fra en lignende rolle.
- Du kan have flere projekter i gang samtidig, hvorfor overblik og initiativ er egenskaber der vægtes.
- Vekselvirkningen mellem kundedialog og dialog med dit team af tekniske stærke medarbejdere, er noget der motiverer dig.
Herudover kan du sige ja til følgende:
- Trives i et miljø hvor kvalitet værdsættes, og gerne vil være en del af en succes, uden ”sådan plejer vi at gøre”.
- Værdsætter en kultur hvor du har frihed til at træffe dine beslutninger som var det din egen virksomhed.
Vi tilbyder dig
- En relativ ny virksomhed med en stærk kompetent ledelse, der også tidligere har haft succes i branchen, hvilket giver tryghed for varig ansættelse.
- En fleksibel og flad organisation, med kort kommandovej og i kraftig vækst, fordi vi gør en forskel. For vores medarbejdere og vores kunder.!
- En arbejdsplads hvor du har alle muligheder for at udvikle dig til en super kompetent serviceleder. Vi tilbyder således stor frihed til din faglige og personlige udvikling.
- En attraktiv gagepakke som bl.a. indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring, samt øvrige personalegoder.
- En arbejdsplads der insisterer på at udleve Tekums værdier, som vi har erfaringer for skaber en kultur hvor du vil trives.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet PT Group. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi afholder løbende samtaler, da stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Serviceleder” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Serviceleder/manager til Odense
Vi oplever stor vækst i Tekum, fordi vi gør en forskel for vores kunder og vores medarbejdere. Vi søger derfor en Serviceleder til vores afdeling i Odense, som motiveres af at arbejde i en pioner virksomhed, hvor det er kort vej fra tanke til handling, uden en række fastlåste og energikrævende tunge administrative rutiner. Så hvis du ønsker at arbejde i en virksomhed, præget af energi og sammenhold, med stor frihed til at træffe egne beslutninger, har vi jobbet til dig.
Om jobbet
Jobbet indebærer:
- Løbende dialog og sparringspartner med dine bestående og dine nye kunder. Du får overdraget en bestående erhvervs og industri kundeportofølge, som du kan udvikle.
- Ledelse af et team af teknisk stærke og selvkørende medarbejdere
- Løbende drift og tilsyn på dit teams opgaver
- Udarbejdelse af tilbud og overslag på egne projekter
Om dig
- Du har en teknisk baggrund som elektriker, El-installatør eller maskinmester, og har erfaring fra en lignende rolle.
- Du kan have flere projekter i gang samtidig, hvorfor overblik og initiativ er egenskaber der vægtes.
- Vekselvirkningen mellem kundedialog og dialog med dit team af tekniske stærke medarbejdere, er noget der motiverer dig.
Herudover kan du sige ja til følgende:
- Trives i et miljø hvor kvalitet værdsættes, og gerne vil være en del af en succes, uden ”sådan plejer vi at gøre”.
- Værdsætter en kultur hvor du har frihed til at træffe dine beslutninger som var det din egen virksomhed.
- En relativ ny virksomhed med en stærk kompetent ledelse, der også tidligere har haft succes i branchen, hvilket giver tryghed for varig ansættelse.
- En fleksibel og flad organisation, med kort kommandovej og i kraftig vækst, fordi vi gør en forskel. For vores medarbejdere og vores kunder.!
- En arbejdsplads hvor du har alle muligheder for at udvikle dig til en super kompetent serviceleder. Vi tilbyder således stor frihed til din faglige og personlige udvikling.
- En attraktiv gagepakke som bl.a. indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring, samt øvrige personalegoder.
- En arbejdsplads der insisterer på at udleve Tekums værdier, som vi har erfaringer for skaber en kultur hvor du vil trives.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet PT Group. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi afholder løbende samtaler, da stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Serviceleder” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
(STILLINGEN ER BESAT)
Elektriker til installation og måleteknik
Hvis du søger en virksomhed med trygge og stabile arbejdsforhold, der tilbyder dig en arbejdsdag med fleksibilitet, hvor du får tiden til at lave et ordentligt fagligt stykke kvalitetsarbejde, og med en arbejdskultur der sikrer harmoni mellem dit privat og arbejdsliv, så har vi jobbet til dig.
Om jobbet:
Du vil komme til at arbejde med kontrol og fejlsøgning af nuværende anlæg samt opsætning af nye anlæg hos vores privat- og erhvervskunder. Din dagligdag vil være fyldt med mange forskellige opgaver, hvorfor vi tilbyder en stor afveksling og selvstændighed i jobbet.
Dine alsidige arbejdsopgaver vil primært være:
- Drift Ny-opsætning af transformermålere ved private, erhvervskunder og på stationer.
- Udskiftning af transformermålere ved private, erhvervskunder og på stationer.
- Kontrol af målesystemer efter opsætning eller udskiftning af transformermålere.
- Genstart af modem og udskiftning af simkort i transformermålere.
- Udføre dokumentation i forbindelse med opsætning og udskiftning af transformermålere.
- Målinger i forbindelse med tyverisager.
- Støtte til forsyningsoperatører i forbindelse med montagearbejde
Om dig:
Vi ser gerne, at du har en baggrund som elektriker, men hører også gerne fra dig, hvis du har en anden relevant el-teknisk baggrund og erfaring. Det vigtigste er imidlertid din glæde ved arbejdet, og at du har lyst til at arbejde i et teknisk fagligt miljø, hvor vi løbende gør hinanden klogere.
Vi tilbyder dig:
- Vores arbejdsplads insisterer på at udleve MES værdier, hvilket bl.a. betyder harmoni mellem dit arbejds- og privatliv, hvorfor eks.vis overarbejde er meget sjældent.
- Stor frihed til at løse dine opgaver selvstændigt, i en velfungerende team, med godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden, hvilket bl.a. sikre dig stor fleksibilitet, hvis du eks.vis. skulle have behov for at ”gå hjem” før normal arbejdstid.
- En mindre organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og med et godt informationsniveau.
- En attraktiv gagepakke , hvor bl.a. din løn ligger noget over vores overenskomst, samt en række andre personalegoder, og 4 xtra betalte fridage.
- Grundig introduktion og sidemandsoplæring i dine arbejdsopgaver.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Jobbet ønskes besat nu, hvorfor vi holder løbende samtaler, men venter gerne på den rette. Send din ansøgning og eller det CV til ab@willcan.dk mærket ”Elektriker MES”. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Om MES a.m.b.a.: MES A.m.b.a. er en forkortelse for Andelsselskabet Midtjyllands Elektricitetsforsynings Selskab, der blev etableret for mere end 100 år siden i 1921. I 2017 er vores elnetvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
Vi er et andelsselskab, hvor el-forbrugerne er andelshavere, og vi dækker et mindre forsyningsområde fra Sdr. Omme i vest til Kollemorten i øst og fra Gludsted i nord ned til Billund Lufthavn. Du skal altså ikke bruge så meget tid på kørsel. Læs mere på www.mes.dk
(STILLINGEN ER BESAT)
Endnu en forsyningsoperatør eller elektriker til elforsyningsnettet
Vi har travlt, så derfor søger vi endnu en forsyningsoperatør. Kan du se dig selv i en virksomhed med trygge og stabile arbejdsforhold, der tilbyder dig en arbejdsdag med alsidige arbejdsopgaver, stor fleksibilitet, og hvor du får tiden til at lave et ordentligt stykke kvalitetsarbejde, så er det lige dig vi søger!
Om jobbet:
Du bliver ansat i beliggende i Brande, og kommer til at løse opgaver for elnettet ejet af både MES A.m.b.a. og RAH Service A/S samt eksterne kunder.
MES A.m.b.a. er en servicevirksomhed der beskæftiger sig bl.a. med tilslutning af el-kunder til forsyningsnettet, udbygning af forsyningsnettet, netopbygning og tilslutning af vedvarende energi såsom vindmøller, solcelleanlæg, biogas o.l. samt diverse opgaver vedr. nettilslutning for eksterne kunder.
Din dagligdag vil være fyldt med mange forskellige opgaver, hvorfor vi tilbyder en stor afveksling og selvstændighed i jobbet.
Vi har driftsovervågning af forsyningsnettet døgnet rundt, så du får derfor mulighed for at indgå i vagtberedskabet sammen med dine kolleger.
Dine alsidige arbejdsopgaver:
- Drift og udbygning af Elforsyningsnettet (0.4, 10 og 60 kV)
- Eftersyn og kvalitetssikring
- Fejlsøgning
- Montage af både lavspændings- og højspændingsanlæg
- Opbygning af styringsanlæg til regulering og overvågning af Elnettet
- Tilsyn med entrepriser
- Opbygning og vedligehold af styringer på 60 kV stationer
Vi forventer at du:
- Er uddannet forsyningsoperatør, elektriker eller lign.
- Kan anvende IT på brugerniveau
- Motiveres af at arbejde selvstændigt
- Har lyst til at deltage i et vagtberedskab, med en lukrativ aflønning
Vi tilbyder dig:
- Stor frihed til at løse dine opgaver selvstændigt, i en velfungerende team, med godt sammenhold, og hvor vi hjælper hinanden, hvilket bl.a. sikre dig stor fleksibilitet, hvis du eks.vis. skulle have behov for at ”gå hjem” før normal arbejdstid.
- En mindre organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og med et godt informationsniveau.
- En attraktiv gagepakke , hvor bl.a. din løn ligger noget over vores overenskomst, samt en række andre personalegoder, og 4 xtra betalte fridage.
- Grundig introduktion og sidemandsoplæring i dine arbejdsopgaver. Du får stillet en montørbil til rådighed efter endt oplæringstid.
- Vores arbejdsplads insisterer på at udleve MES værdier, hvilket bl.a. betyder harmoni mellem dit arbejds- og privatliv, hvorfor eks.vis overarbejde er meget sjældent.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi holder løbende samtaler, men venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Forsyningsoperatør/Elektriker” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Om MES a.m.b.a.: MES A.m.b.a. er en forkortelse for Andelsselskabet Midtjyllands Elektricitetsforsynings Selskab, der blev etableret for mere end 100 år siden i 1921. I 2017 er vores elnetvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
Vi er et andelsselskab, hvor el-forbrugerne er andelshavere, og vi dækker et mindre forsyningsområde fra Sdr. Omme i vest til Kollemorten i øst og fra Gludsted i nord ned til Billund Lufthavn. Du skal altså ikke bruge så meget tid på kørsel. Læs mere på www.mes.dk
(STILLINGEN ER BESAT)
Forsyningsoperatør eller elektriker til elforsyningsnettet
Kan du se dig selv i en virksomhed med trygge og stabile arbejdsforhold, der tilbyder dig en arbejdsdag med bl.a. spændende styrings– og fejlfindingsopgaver, og hvor du får tiden til at lave et ordentligt stykke kvalitetsarbejde, så er det lige dig vi søger!
Om jobbet:
Du bliver ansat i beliggende i Brande, og kommer til at løse opgaver for elnettet ejet af både MES A.m.b.a. og RAH Service A/S samt eksterne kunder.
MES A.m.b.a. er en servicevirksomhed der beskæftiger sig bl.a. med tilslutning af el-kunder til forsyningsnettet, udbygning af forsyningsnettet, netopbygning og tilslutning af vedvarende energi såsom vindmøller, solcelleanlæg, biogas o.l. samt diverse opgaver vedr. nettilslutning for eksterne kunder.
Din dagligdag vil være fyldt med mange forskellige opgaver, hvorfor vi tilbyder en stor afveksling og selvstændighed i jobbet.
Vi har driftsovervågning af forsyningsnettet døgnet rundt, så du får derfor mulighed for at indgå i vagtberedskabet sammen med dine kolleger.
Dine alsidige arbejdsopgaver:
- Drift og udbygning af Elforsyningsnettet (0.4, 10 og 60 kV)
- Eftersyn og kvalitetssikring
- Fejlsøgning
- Montage af både lavspændings- og højspændingsanlæg
- Opbygning af styringsanlæg til regulering og overvågning af Elnettet
- Tilsyn med entrepriser
- Opbygning og vedligehold af styringer på 60 kV stationer
Vi forventer at du:
- Er uddannet forsyningsoperatør, elektriker eller lign.
- Kan anvende IT på brugerniveau
- Motiveres af at arbejde selvstændigt og er mødestabil
- Har lyst til at deltage i et vagtberedskab, med en lukrativ aflønning
Vi tilbyder dig:
- Stor frihed til at løse dine opgaver selvstændigt, i en branche der tilbyder stabile og trygge arbejdsforhold.
- En mindre organisation, hvor der ikke er lang fra tanke til handling og hvor vi har stor fokus på kvalitet og sikkerhed.
- En attraktiv gagepakke og personalegoder, hvor bl.a. din løn ligger noget over vores overenskomst, samt en række andre personalegoder.Grundig introduktion og sidemandsoplæring i dine arbejdsopgaver.
- Du får stillet en montørbil tilrådighed efter endt oplæringstid.
- En arbejdsplads der insisterer på at udleve MES værdier, hvilket bl.a. betyder fokus på at arbejdet giver mulighed for harmoni mellem dit arbejds- og privatliv.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi holder løbende samtaler, men venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Forsyningsoperatør/Elektriker” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Om MES a.m.b.a.: MES A.m.b.a. er en forkortelse for Andelsselskabet Midtjyllands Elektricitetsforsynings Selskab, der blev etableret for mere end 100 år siden i 1921. I 2017 er vores elnetvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
Vi er et andelsselskab, hvor el-forbrugerne er andelshavere, og vi dækker fra Sdr. Omme i vest til Kollemorten i øst og fra Gludsted i nord ned til Billund Lufthavn. Læs mere på www.mes.dk
(STILLINGEN ER BESAT)
Fibertekniker søges (faglært/ufaglært)
Hvis du søger en arbejdsplads i en mindre organisation, hvor der er tid til at lave et ordentligt håndværksmæssigt stykke arbejde, og hvor der er stor fokus på harmoni mellem dit arbejds- og privatliv, så har vi jobbet til dig.
I MES Fibernet har vi travlt med at opkoble fiberkunder og etablere fiberforbindelser i nye zoner og søger derfor en alsidig fibertekniker.
Dine opgaver består hovedsageligt af fiberinstallation hos private kunder og spænder fra udskiftning af eksisterende udstyr til nyetableringer fra start. Mere specifikt vil du primært skulle arbejde med installation af fibernet og opsætning af bokse hos privatkunder og i mindre omfang fejlfinding på fiberinstallationer.
På sigt vil der også indgå splidsearbejde med muffer og i POP for etablering af forsyningsfiber i dit arbejde.
Om dig
Dine kvalifikationer
- Du kan være ufaglært med håndværksmæssig flair eller eks.vis uddannet elektriker/tekniker, og kan på brugerniveau arbejde med tablet/pc
- Du kan arbejde omhyggeligt, selvstændigt og er ansvarsbevidst
- Du vægter den gode kundeservice højt og motiveres af at arbejde hos ”hr. og fru Danmark”
- Kendskab til fiberarbejde er en fordel, men ikke et krav
- Et godt humør med smittende engagement vil også passe fint ind i vores kultur
- Har kørekort B
Vi tilbyder dig
- Et arbejde, hvor du får tid til at udføre dit arbejde i ordentlig kvalitet og generelt stor frihed til at løse dine opgaver selvstændigt. Du vil således ofte køre direkte ud på arbejdsopgaverne
- En mindre organisation, hvor der er højt til loftet og ikke langt fra tanke til handling. Vi betragter os selv som en stor familie 🙂
- En ansættelse med en attraktiv gagepakke og flere personalegoder
- Grundig introduktion og sidemandsoplæring i dine arbejdsopgaver
- En arbejdsplads, der insisterer på at udleve MES-værdier, hvilket bl.a. betyder fokus på, at der er harmoni mellem arbejds- og privatlivet
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi holder løbende samtaler, men venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Fibertekniker” og vedlæg dit CV. Du kan også blot sende dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Siden MES så dagens lys tilbage i februar 1921 med 471 elforbrugere, har MES udviklet sig til i dag at være en moderne energi-, fiber- og servicevirksomhed.
I 2017 er vores elnetvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
(STILLINGEN ER BESAT)
Teknisk designer/assistent til den grønne omstilling
Hvis du søger en arbejdsplads i en organisation med en arbejdskultur, hvor du får tiden til at kunne udføre et ordentlig stykke kvalitetsarbejde, og hvor vi har stor fokus på harmoni mellem dit arbejds- og privatliv, så har vi jobbet til dig.
Din kommende arbejdsplads er hos Elforsyningsselskabet MES A.m.b.a. i Brande, beliggende i den smukkeste natur.
Du bliver en del af en afdeling på 12 medarbejdere bestående af tekniske assistenter, landmåler, projektledere, indkøb og lager. Afdelingen er fordelt på 2 lokationer, hhv. i Brande og Ringkøbing. Du skal forvente at skulle arbejde ca. 2 dage om ugen i Ringkøbing.
Dine alsidige arbejdsopgaver vil være:
- GIS og ledningsregistrering
- Administrering af LER system – LER 2.0
- Kundekontakt i forbindelse med ledningsoplysninger m.m.
- Vedligeholdelse og opdatering af Netdata
- Tinglysning af kabler og netstationer
- Søgning og håndtering af Gravetilladelser i forbindelse med gravearbejde
- Opgørelse og udbetaling af erstatninger i forbindelse med gravearbejde
Om dig
- Du har en teknisk baggrund som Teknisk designer/Teknisk assistent eller tilsvarende, og har erfaring med administrative procedurer i en teknisk organisation.
- Du vil skulle samarbejde med kollegaer fra vores andre afdelinger og være god til at afslutte dine ”sager”.
- Du har tidligere arbejdet med GIS-systemer og tinglysningsopgaver og kan bruge Microsoft Excel.
- Som person er du struktureret, kan have flere ”bolde i luften” og værdsætter at aflevere et godt stykke kvalitetsarbejde.
Vi tilbyder dig
- En arbejdsplads, der insisterer på at udleve MES’ værdier, hvilket bl.a. betyder stor fokus på harmoni mellem dit arbejds- og privatliv. Overarbejde er eksempelvis ikke noget, du ”risikerer” i MES.
- En kultur, hvor du får tid til at udføre dit arbejde i ordentlig kvalitet, og generelt stor frihed til at løse dine opgaver selvstændigt.
- En mindre organisation, hvor vi betragter os selv som en stor familie.
- Ansættelse med en attraktiv gagepakke og personalegoder, som eksempelvis flere ekstra betalte fridage.
- Grundig introduktion og oplæring i dine arbejdsopgaver efter behov.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Forventet opstart er 1. oktober, men vi holder løbende samtaler. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Teknisk Designer” og vedlæg dit CV. Du kan også blot sende dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Siden MES så dagens lys tilbage i februar 1921 med 471 elforbrugere, har MES udviklet sig til i dag at være en moderne energi-, fiber- og servicevirksomhed.
I 2017 er vores elnetvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
(STILLINGEN ER BESAT)
Fibertekniker søges (faglært/ufaglært)
Hvis du søger en arbejdsplads i en mindre organisation, hvor der er tid til at lave et ordentligt håndværksmæssigt stykke arbejde, og hvor der er stor fokus på harmoni mellem dit arbejds- og privatliv, så har vi jobbet til dig.
I MES Fibernet har vi travlt med at opkoble fiberkunder og etablere fiberforbindelser i nye zoner og søger derfor en alsidig fibertekniker.
Dine opgaver består hovedsageligt af fiberinstallation hos private kunder og spænder fra udskiftning af eksisterende udstyr til nyetableringer fra start. Mere specifikt vil du primært skulle arbejde med installation af fibernet og opsætning af bokse hos privatkunder og i mindre omfang fejlfinding på fiberinstallationer.
På sigt vil der også indgå splidsearbejde med muffer og i POP for etablering af forsyningsfiber i dit arbejde.
Om dig
Dine kvalifikationer
- Du kan være ufaglært med håndværksmæssig flair eller er eks.vis uddannet elektriker og kan på brugerniveau arbejde med tablet/pc
- Du tager ansvar og ved, hvad det vil sige at håndtere kunder og arbejdsopgaver professionelt
- Du kan arbejde omhyggeligt, selvstændigt og er ansvarsbevidst
- Du vægter den gode kundeservice højt og motiveres af at arbejde hos ”hr og fru Danmark”
- Kendskab til fiberarbejde er en fordel, men ikke et krav
- Et godt humør med smittende engagement vil også passe fint ind i vores kultur
- Har kørekort B
Vi tilbyder dig
- Et arbejde, hvor du får tid til at udføre dit arbejde i ordentlig kvalitet og generelt stor frihed til at løse dine opgaver selvstændigt. Du vil således ofte køre direkte ud på arbejdsopgaverne
- En mindre organisation, hvor der er højt til loftet og ikke langt fra tanke til handling. Vi betragter os selv som en stor familie 🙂
- En ansættelse med en attraktiv gagepakke og personalegoder
- Grundig introduktion og sidemandsoplæring i dine arbejdsopgaver
- En arbejdsplads, der insisterer på at udleve MES-værdier, hvilket bl.a. betyder fokus på, at der er harmoni mellem arbejds- og privatlivet
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi holder løbende samtaler, men venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Fibertekniker” og vedlæg dit CV. Du kan også blot sende dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Siden MES så dagens lys tilbage i februar 1921 med 471 elforbrugere, har MES udviklet sig til i dag at være en moderne energi-, fiber- og servicevirksomhed.
I 2017 er vores elnetvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
(STILLINGEN ER BESAT)
Afdelingsleder med tid til ledelse!
Hvis du har lyst til at blive en del af et team, hvor der er plads og tid til din personaleledelse, uden stress og jag, og samtidig have harmoni mellem privat og arbejdsliv, så har vi jobbet til dig.
Hos energiselskabet MES i Brande er vores dedikerede og kompetente medarbejdere den vigtigste årsag til vores resultater og stærke kultur. Det vil du mærke når du møder os.
Vi søger en afdelingsleder til en gruppe af selvkørende, montører/elektrikere som forestår udbygning af elnettet samt den daglige drift og vedligeholdelse af bl.a. stationer og kabelanlæg.
Om jobbet
Stillingen som afdelingsleder indebærer:
- Daglig ledelse, koordinering og planlægning af arbejdsopgaver for vores selvkørende montører/elektriker og entreprenørhold
- Projektledelse af 0,4 – 10 kV & 60 kV-anlægsprojekter i samarbejde med interne og eksterne interessenter med fokus på, at projekterne løses iht. budget, kvalitet, tidsplan og slutteligt dokumenteres
- Afholde afdelingsmøder og deltage i ledergruppemøder
- Gennemfører MUS samtaler og understøtte medarbejdernes trivsel
- Opfølgning og godkendelse af time- og materialeregistreringer
- Rådgive og vejlede kunder og leverandører
- Være rollemodel for den gode kultur som vi værner meget om
- Evt. deltagelse i driftsvagten
Om dig
Vi forestiller os, at du har en teknisk baggrund som eks.vis; El-installatør, Ingeniør, Maskinmester, Elektriker, eller lign., gerne med projektledererfaring
Et godt humør med smittende engagement vil også passe fint ind i vores kultur. Derudover forventes det at du:
- Har min. 2 års elteknisk ledererfaring, og motiveres af personaleledelse
- Er engageret i medarbejderudvikling og i at skabe et positivt arbejdsmiljø
- Har lyst til kombinationen mellem egne praktiske opgaver og ledelsesopgaver
Vi tilbyder
- Stor frihed til at løse dine opgaver sammen med dine medarbejdere, hvor kvalitet vægtes højt
- En arbejdskultur med en flad organisation (vi betragter os selv som en stor familie), hvor der er fokus på at du trives, som vi måler flere gange om året, men hvor vi også er gode til at skaffe synlige resultater
- En branche med stor jobsikkerhed, hvor der er tid til at levere et ordentligt stykke arbejde
- Hvor vi insisterer på at udleve MES værdier, hvilket bl.a. betyder harmoni mellem arbejds- og privatlivet
- En attraktiv gagepakke som bl.a. indeholder høj pensionsordning, sundhedsforsikring, x-tra fridage samt øvrige personalegoder.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi afholder løbende samtaler, men venter gerne på den rigtige. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Afdelingsleder MES” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Siden MES så dagens lys tilbage i februar 1921 med 471 elforbrugere, har MES udviklet sig til i dag at være en moderne energi-, fiber- og servicevirksomhed.
I 2017 er vores elnetvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
(STILLINGEN ER BESAT)
Adminitrativ koordinator med flair for tal til ejendomsselskab
Vi søger en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator til vores kontor i Vejle. Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle ejendoms- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig er, at du arbejder struktureret, er dynamisk og motiveres af alsidige administrative opgaver. Om det skal være 32 timer eller fuldtid afgør du.
Dine arbejdsopgaver er:
- Udlejning af lejligheder via boligportal samt fremvisninger
- Den administrative håndtering af lejekontrakter m.m.
- Diverse ejendomsfunktionæropgaver, herunder føre forbrugsregnskab for vores lejemål
- Opkrævning og opfølgning af husleje – sende påkrav samt ophævelser
- Koordinering og opfølgning af opgaver fra vores samarbejdspartnere, primært håndværkere
- Gennemføre syn og fremvisning af vores boliger til potentielle lejere
- Sikre at vores ”lager” af diverse kontorartikler er opdateret
- Mindre bogføringsopgaver
- Andre administrative ad hoc-opgaver
Om dig:
- Du har erfaring som koordinater/blæksprutte eller en anden form for administrativt arbejde, og du må meget gerne have arbejdet med tal/bogføring
- Du arbejder struktureret og sætter en ære i at have styr på detaljerne
- Du yder god service med et smil – både over for kolleger, vores lejere og samarbejdspartnere
- Du kan arbejde selvstændigt, har gåpåmod – og kommer gerne med gode idéer, når noget kan gøres bedre
- Et godt humør med et smittende engagement vil også passe fint ind i vores kultur
Vi tilbyder dig:
- Et fagligt spændende job med mange forskelligartede opgaver, hvor du i høj grad selv får mulighed for at sammensætte din hverdag
- Attraktiv gage og ansættelsesforhold med oplæring og gode muligheder for efteruddannelse, både fagligt og personligt
- En mindre organisation, hvor der er højt til loftet og hurtige beslutningsprocesser
- En tryg arbejdsplads, som er solidt økonomisk funderet
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27.
Stillingen ønskes besat nu, men vi venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Administrativ koordinator” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Hejco Gruppen A/S er en virksomhed i vækst med hovedkontor i Vejle. Virksomheden blev grundlagt i 1999 og har siden sin grundlæggelse været i rivende vækst og administrerer på nuværende tidspunkt ca. 600 lejemål, hvoraf hovedparten er boliglejemål. Hejco Gruppen udlejer også enkelte erhvervslejemål. Vi har vores egne ejendomme, men samtidig administrerer vi også for andre.
(STILLINGEN ER BESAT)
Bogholder til den grønne omstilling
Brænder du for at få tallene til at stemme, og har du lyst til at blive en del af et mindre velfungerende team, der arbejder med den grønne omstilling, så har vi jobbet til dig på Tørring Kraftvarmeværk.
Du tilbydes et job med meget frie, stabile og fleksible arbejdsforhold, i en virksomhed hvor du får tiden til at lave dit arbejde grundigt, uden stress og jag.
Om jobbet
Dine primære opgaver vil være:
- Finansbogholderi – bogføring af daglige finansbilag, bankafstemning
- Debitorbogholderi – fakturering, debitorindbetalinger, rykning af debitorer
- Kreditorbogholderi – betaling, kreditorafstemning og indkommende fakturaer
- lønkørsel
- Afstemninger af drifts- og balancekonti
- Indberetning af moms, skat, m.m.
- Besvarer henvendelser fra vores forbrugere, primært pr. telefon
- Udarbejdelse af årsregnskab sammen revisor
- Deltage i rapporting ved måneds-, kvartals- og årsluk
Om dig
Du har minimum 5 års erfaring med tilsvarende bogholderi opgaver.
Som person motiveres du af forskellige regnskabsopgaver, og har blik for detaljen. Du er systematisk og kan lide at arbejde selvstændigt. Et godt humør vil også passe fint ind i vores kultur. Herudover har du godt kendskab til excel.
Vi tilbyder dig
- Trygge og stabile arbejdsforhold, på et Fjernvarmeværk i grøn udvikling, som bl.a. de næste 3-4 år skal investere omkring 150 mio. i nye varmekilde projekter.
- Stor fleksibilitet bl.a. med mulighed for flere hjemmearbejdsdage.
- Et harmonisk arbejdsmiljø med god faglig dybde, hvor vi hjælper hinanden, og hvor der er tid til at lave arbejdet uden stress.
- Et faglig spændende og udfordrende job med mange forskelligartede opgaver, hvor du i høj grad selv får mulighed for at sammensætte din hverdag.
- Attraktiv gage og ansættelsesforhold, med grundig oplæring hvor der måtte være behov, samt gode muligheder for efteruddannelse, både fagligt og personligt.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27.
Stillingen ønskes besat nu, men vi venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Bogholder” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Tørring Kraftvarmeværk er et forbrugerejet varmeværk som pt. forsyner 1236 fjernvarmekunder i Tørring by. Vi er en del af den grønne omstilling, og brænder efter at levere bedst og billigst varme til vores kunder.
(STILLINGEN ER BESAT)
Controller / Regnskabsmedarbejder til den grønne omstilling
Brænder du for at få tallene til at stemme, og har du lyst til at blive en del af et mindre velfungerende team, der arbejder med den grønne omstilling, så har vi jobbet til dig på Tørring Kraftvarmeværk.
Du tilbydes en særdeles attraktiv gage, med meget frie og fleksible arbejdsforhold, i en virksomhed hvor du får tiden til at lave dit arbejde grundigt, uden stress og jag.
Om jobbet
Dine primære opgaver vil være:
- Klargøring og præsentation af økonomiske nøgletal og rapporter for bestyrelsen.
- Budgetopfølgning.
- At se optimeringspotentialer og bringe disse frem i lyset.
- Diverse ad hoc opgaver.
Om dig
Du har en relevant uddannelse indenfor regnskab, med minimum 5 års erfaring. Du kan fx have været bogholder/controller i en virksomhed, eller været revisor/assistent i en revisionsvirksomhed. Om du stadig er aktiv på arbejdsmarkedet, eller søger et ” seniorjob” er ikke afgørende.
Som person motiveres du af forskellige regnskabsopgaver, og har blik for detaljen. Du er systematisk og kan lide at arbejde selvstændigt. Et godt humør vil også passe fint ind i vores kultur. Herudover har du godt kendskab til excel.
Vi tilbyder dig
- Trygge og stabile arbejdsforhold, på et Fjernvarmeværk i grøn udvikling, som bl.a. de næste 3-4 år skal investere omkring 150 mio. i nye varmekilde projekter.
- Stor fleksibilitet bl.a. med mulighed for flere hjemmearbejdsdage.
- Et harmonisk arbejdsmiljø med god faglig dybde, hvor vi hjælper hinanden, og hvor der er tid til at lave arbejdet uden stress.
- Et faglig spændende og udfordrende job med mange forskelligartede opgaver, hvor du i høj grad selv får mulighed for at sammensætte din hverdag.
- Attraktiv gage og ansættelsesforhold, med grundig oplæring hvor der måtte være behov, samt gode muligheder for efteruddannelse, både fagligt og personligt.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27.
Stillingen ønskes besat nu, men vi venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Regnskabsmedarbejder” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Tørring Kraftvarmeværk er et forbrugerejet varmeværk som pt. forsyner 1236 fjernvarmekunder i Tørring by. Vi er en del af den grønne omstilling, og brænder efter at levere bedst og billigst varme til vores kunder.
(STILLINGEN ER BESAT)
El-teknisk projektleder til elforsyning
Der sker mange spændende tiltag i vores branche, både lovgivningsmæssigt men ikke mindst klimamæssigt. Meget peger i retning mod at der skal være fokus på at anvende mere vedvarende energi og grøn energi, hvilket vil kræve yderligere investeringer i elbranchen.
Hvis du vil være med i den udvikling, og gøre en aktiv indsats for den grønne omstilling i et teknisk miljø, har vi jobbet til dig hos elforsyningsselskabet MES i Brande.
Du bliver ansat i MES A.m.b.a. i Brande, men skal varetage opgaver for projektafdelingen i elnetselskabet RAH/MES A/S som ejes i fællesskab med RAH i Ringkøbing.
Om jobbet
Jobbet indebærer i prioriteret rækkefølge:
- Projektering af 0,4 og 10 kV forsyningsnet
- Projektleder i forbindelse med anlægs- og vedligeholdsprojekter
- Udarbejdelse af tilbud og overslag på projekter
- Budgetopfølgning
- Netberegninger i Netbas
- Deltagelse i bygge- og koordineringsmøder
Om dig
- Du er uddannet el-ingeniør, maskinmester, el-installatør eller har lignende teknisk baggrund, og trives med en travl og afvekslende hverdag. Du kan have flere projekter i gang samtidig, hvorfor overblik og initiativ er egenskaber der vægtes.
- Vekselvirkningen mellem at arbejde selvstændig men også indgå i et team af tekniske stærke kollegaer, er noget der motivere dig.
Herudover kan du sige ja til følgende:
- Trives i et miljø hvor kvalitet værdsættes.
- Sætter pris på en omstillingsparat kultur, som arbejder hårdt for den grønne omstilling.
- Værdsætter en afvekslende arbejdsdag med forskellige tekniske opgaver.
Vi tilbyder
- En fleksibel og flad organisation, med højt til loftet og hurtig kommandovej, beliggende midt i den smukkeste natur.
- En branche med stor jobsikkerhed, hvor der er tid til at lave et ordentlig stykke arbejde.
- En attraktiv gagepakke som bl.a. indeholder høj pensionsordning, sundhedsforsikring, x-tra fridage samt øvrige personalegoder.
- Grundig introduktion og oplæring i dine arbejdsopgaver.
- En arbejdsplads der insisterer på at udleve MES værdier, hvilket bl.a. betyder at vi flere gange årligt måler trivslen, for at sikre og fastholde vores gode kultur.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27. Vi afholder løbende samtaler, da stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Projektleder” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
MES AMBA har fra starten i 1921 udviklet sig fra at være en 100 % serviceselskab der forsynede Brande og omegn med elektricitet, til i dag at have 3 forretningsområder. MES er nu således både en servicevirksomhed og salgsvirksomhed. I 2017 er vores netvirksomhed blevet sammenlagt med Energiselskabet RAH. Denne spændende udvikling indebærer løbende nye tilpasninger og andre tiltag, der gør at på MES er der ikke plads til at kede sig, men til at udvikle sig!
(STILLINGEN ER BESAT)
Driftsassistent
Tørring Kraftvarmeværk
Brænder du for at bruge dit gode håndværk til at passe den daglig drift og vedligehold på Værket. Og har du lyst til at tage ejerskab for den grønne omstilling, samt kan lide at arbejde med forskellige former for håndværk, så har vi jobbet til dig i en mindre organisation, hvor der er højt til loftet, og stabile arbejdsforhold.
Tørring Kraftvarmeværk har flere varmekilder såsom; Solvarmeanlæg. Elektriske varmepumper, Decentralt Kraftvarmeværk (gasmotor), Bio brændsels kedler, samt overskudsvarme fra industri.
Som driftsassistent får du sammen med dine kollegaer det driftsmæssige ansvar for vores varmekilder.
Mere specifikt vil du bl.a. skulle arbejde med:
- Løbende overvågning og vedligehold af værkets samlede produktionsudstyr.
- Løbende vedligehold af vores bygninger, både på værket og ude i byen.
- Inspicering/vedligehold af måler park hos vores forbrugere, samt ledningsnet og ventilbrønde.
- Deltage i vores vagtordning (som er en rådighedsvagt), herunder rundere på vores anlæg.
- Div. forefaldende opgaver.
Din baggrund kan pege i mange retninger. Du har måske tidligere arbejdet med et håndværk, såsom elektriker, smed, maskinarbejder, landmand, eller lignende, faglært eller ufaglært. Det vigtigste er imidlertid at du har hænderne skruet rigtigt på, og motiveres af mange varierende håndværksmæssige opgaver. Vi sørger naturligvis for en grundig sidemandsoplæring og efteruddannelse, hvor du måtte have behov.
Som person motiveres du af at arbejde selvstændigt med forskellige opgaver og projekter, ligesom du også kan arbejde i teams. Du har en positiv tilgang til andre mennesker, med respekt for individuelle værdier. Et godt humør med smittende engagement vil også passe fint ind i vores kultur.
Herudover er det en fordel du er fortrolig med IT på brugerniveau.
Vi tilbyder dig
- En lønpakke over gennemsnittet, samt stabile ansættelsesforhold med grundig sidemandsoplæring, og gode muligheder for efteruddannelse, både fagligt og personligt.
- Et Kraftvarmeværk i grøn udvikling, som bl.a. de næste 3-4 år skal investere omkring 150 mio. i nye varmekilde projekter.
- En arbejdsplads som er forandringsparat, med kollegaer der er gode til at hjælpe og lære fra sig, og hvor der ikke er lang ”kommandovej”.
- Et faglig spændende og udfordrende job med mange forskelligartede opgaver, som ikke er fysisk nedslidende, med stor fleksibilitet, og hvor du i høj grad selv får mulighed for at sammensætte din hverdag.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27.
Stillingen ønskes besat snarest, så tøv ikke med at søge. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Driftsassistent Tørring Kraftvarmeværk” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Tørring Kraftvarmeværk er et forbrugerejet varmeværk som pt. forsyner 1250 fjernvarmekunder i Tørring by. Pt. Udvider vi forsyning til Ølholm by og konverterer gaskunder i Tørring. Vi er en del af den grønne omstilling, og brænder efter at levere bedst og billigst varme til vores kunder.
(STILLINGEN ER BESAT)
Driftstekniker
Brænder du for at blive en del af et velfungerende team, hvor du får tiden til at levere et ordentlig stykke arbejde, og motiveres du af selvstændighed og fleksibilitet, så har vi jobbet til dig, i en virksomhed der aktivt bidrager til den grønne omstilling.
Om jobbet
Dine primære opgaver vil være:
- Etablering af stikaftaler til nye kunder
- Sikring af materialer
- Tilsyn på smede og anlægsarbejder på gaskonverteringer og renoveringer
- Tilsyn af fjernvarme installationer i private hjem
- Montering af målere og tilsyn med disse
- Deltage i aflukninger af ledningsnettet
- Sikre at aftalegrundlaget for leverancer følges og evt. tillæg for ekstra arbejde er berettiget
- Projektledelse på delprojekter ny teknologi grøn omstilling
- Daglig tilsyn af værkets produktionsudstyr og installationer
- Mindre vedligeholdsopgaver af værkets installationer
- Kunne rådgive om energioptimeringer på Fjernvarme installationer.
- Deltage i vagtordning og stå for produktionsplanlægning under vagten.
- Bidrage positivt til vores gode virksomhedskultur
Om dig
Du har en teknisk baggrund eksempelvis som VVS tekniker, elektriker eller anden relevant uddannelse, samt har erfaring og flair med at kommunikere og arbejde for private fjernvarme kunder.
Har du kedelpasser og gasmotor bevis er det at foretrække, ellers sørger vi for efteruddannelse.
Som person har du tilpas gennemslagskraft, og kan tage en beslutning. Et godt humør med smittende engagement vil også passe fint ind i vores kultur. Derudover forventes det at du:
- Trives med primært at arbejde selvstændigt, men er også en teamspiller
- Arbejder systematisk med blik for detaljen, og kan formulere dig på skrift
Vi tilbyder dig
- Du kommer til at arbejde med en bred vifte af tekniske løsninger, i trygge og stabile arbejdsforhold, på et Kraftvarmeværk i grøn udvikling, som bl.a. de næste 3-4 år skal investere omkring 150 mio. i nye varmekilde projekter.
- En arbejdsplads som er forandringsparat, med kollegaer der er gode til at hjælpe og lære fra sig, samt en velfungerende proaktiv bestyrelse.
- Et faglig spændende og udfordrende job med mange forskelligartede opgaver, stor fleksibilitet, og hvor du i høj grad selv får mulighed for at sammensætte din hverdag.
- Attraktiv gage og ansættelsesforhold med grundig sidemandsoplæring, og gode muligheder for efteruddannelse, både fagligt og personligt.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27.
Stillingen ønskes besat nu, men vi venter gerne på den rette. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Driftstekniker Tørring Kraftvarmeværk” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Tørring Kraftvarmeværk er et forbrugerejet varmeværk som pt. forsyner 1250 fjernvarmekunder i Tørring by. Pt. Udvider vi forsyning til Ølholm by og konverterer gaskunder i Tørring. Vi er en del af den grønne omstilling, og brænder efter at levere bedst og billigst varme til vores kunder.
(STILLINGEN ER BESAT)
Teknisk servicemedarbejder til Fjernvarme Horsens
Brænder du for et afvekslende job, med stor selvstændighed og meget teknik, og hvor du får tiden til at levere et ordentlig stykke arbejde, så har vi jobbet til dig, i en virksomhed der aktivt bidrager til den grønne omstilling.
Om jobbet
Dine opgaver vil være:
- Løbende vedligeholdelse af vores bygninger, hovedsageligt tekniske bygninger, men også kontorfaciliteter.
- Teknisk service – deltage i et bredt udvalg af forskellige tekniske opgaver, hvor og når behovet opstår. Både selvstændigt og i samarbejde med vores maskinmestrer / ingeniører.
Om dig:
- Du har sandsynligvis en håndværksmæssig baggrund som VVS, elektriker eller lignende.
- Du har erfaring med bygningsdrift med et godt og bredt kendskab til tekniske installationer, da vores bygningsmasse har en stor andel af teknisk materiel.
- Herudover forventer vi at du:
- Er selvkørende og struktureret, samt fleksibel og omstillingsparat forhold til arbejdsopgaver
- Er god til at samarbejde med eksterne leverandører, herunder at kommunikere tydeligt med en tilpas gennemslagskraft.
Vi tilbyder dig
- Et job med stor selvstændighed og meget afvekslende arbejdsopgaver
- Et dynamisk og uformelt miljø, med ”højt til loftet”, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden, og hvor jobbet er kendetegnet ved stabilitet og fleksibilitet
- Vi har respekt for hinanden og en stærk kultur, hvor vi favner en bred medarbejdergruppe
- En virksomhed der lægger vægt på at du får mulighed for at lave et ordentligt stykke arbejde, således du bevarer din faglige stolthed og arbejdsglæde.
- Attraktive trygge ansættelsesforhold med gode muligheder for efteruddannelse.
Rekrutteringsprocessen varetages af firmaet Willcan. Har du spørgsmål til jobbet eller processen, er du velkommen til at kontakte Anders Bech på 29 29 28 27.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så vi afholder løbende samtaler. Send din ansøgning til ab@willcan.dk mærket ”Teknisk servicemedarbejder” og vedlæg dit CV. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Fjernvarme Horsens A/S har et kraftigt voksende forsyningsområde, som i dag omfatter mere end 19.000 boliger og industriejendomme. I 2030 forsynes flere end 25.000 boliger og industriejendomme, hvor vi også forventer at nå branchemålet om CO2-neutralitet i 2030. Produktionen og distributionen udbygges i takt med tilslutningen af nye kunder, med fokus på bæredygtighed og grønne teknologier. På den måde deltager vi aktivt i den grønne omstilling af Danmark i et stærkt fællesskab med vores kunder og ejere.